ورسک چت

[cb:blog_page_title] دوباره امشب دلم گرفته .....
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دوباره امشب دلم گرفته .....
نوشته شده در شنبه 7 اسفند 1391

ورسک چت

بازدید : 431
نویسنده : STERATOOS

 

به نام او

نمی دونم چرا ؟ اما وقتی دلم می گیره وقتی می بینم گریه ام  نمی گیره می نویسم نوشته های لحظات تنهاییم خیلی آرومم می کنه. می نویسم اما نمی دونم مخاطب حرفام کیه؟ یا حتی چیه؟ حس می کنم گم شده ای دارم اما نمی دونم کجاست. کاش می اومد خیلی تنهام . اوناای که ادعا می کنید همیشه با من هستید کجایید؟ خدا دلم گرفته دوباره یادم انداختی تنها شدم . تنهای تنها اما خوب تو رو دارم می دونم می بینیم قبول دارم سرت شلوغه به بقیه برس فقط بذار فکر کنم می شنوی چی می گم .

 

می دونی دوباره دل شکستم هوس چی کرده . تاب بازی آخه امشب آسمونو ندیدم .هر شب می رفتم ستاره ها رو می شمردم هر وقت آسمون ستاره نداشت ناراحت می شدم و باش حرف می زدم .اما امشب ندیدمش . خیلی دلم گرفته . حس می کنم اگه بغضم بشکنه آروم می شم دلم می خواد مامانم دستش رو موهام بکشه آروم آروم . باهام حرف بزنه اما اون اصلا حواسش به من نیست بدون اینکه توجه کنه دل من پر از غبار غم شده .البته دیگه فایده نداره چون دل من دیگه هیچ وقت براق و تمیز نمی شه.

هوس بستنی کردم که خیلی سرد باشه خیلی خیلی. هوس تاب کردم اما هیچ کدوم از اینا به هم ربطی نداره . دلم می خواد بخوابم اما شبایی که دلم می گیره تا گریه نکنم خوابم نمی بره .اما گریه ام هم نمی گیره . می گن ما ادما به خاطر هم زندگی می کنیم اما اما کسی حواسش به من نیست . دلم می خواد یه کی رو پیدا کنم فقط براش حرف بزنم اما الان رفیق لحظه های تنهاییم نیستش تا براش بگم چقدر تنها شدم. نمی دونم تاب خونمون منتظرمه یا نه .

دوست ندارم از عشق بنویسم از کلمه عشق بیزارم . امروز بعد از مدت ها مجله رو دستم گرفتم صفحه به صفحه نوشته بود عشق . آخه چرا . چرا از دوست  داشتن نمی گن دوست داشتن که از عشق خیلی بالاتره . عشق وجود نداره اگه هست فقط یه کلمه است که همه فکر می کنن با به کار بردنش می تونن دوست داشتنشون رو ثابت کنن اما نه نه نه زندگی عشق  نیست همه برای هم زندگی نمی کنن . اگه کسی کاری انجام می ده فقط به خاطره خودشه.

می دونی دلم می خواد فقط بنویسم بنویسم تا بالا خره گریه ام بگیره اما قول بدین وقتی گریه کردم نگام نکنین . دوست ندارم کسی اشکامو ببینه. به نظرتون امشب آسمون چطوریه ؟؟؟ امیدوارم پر ستاره باشه . البته فکر می کنم آسمونم مثل مردم زیرش فقط هست به حرفای من هم گوش نمی کنه. اما گوش می ده چون هر وقت باش حرف می زنم آروم می شم . آسمون کاش می شد می باریدی چون دلم گرفته اونوقت منم کلی گریه می کردم . می دونید. وقتی گریه می کنم بدش بلا فاصله می خندم . فکر می کنم اصلا گریه نکردم . اما خوب چشم های قرمز و گونه های قرمز و صورتیم بیانگر همه چیزه. اما خوب به نظر من هیچی نظری نداشتم همین جوری گفتم . 

میدونی؟ من خسته شدم خیلی هم خسته شدم وقتی می نویسم یعنی کم اوردم . کم یعنی تنها شدم . نه تنها ی تنها .یعنی من باخدا دوباره حرف می زنم بعد می فهمم که تنها شدم . می گم اگه خدا دلش بگیره با کی حرف می زنه؟؟ نمی دونم یه هو به ذهنم زد. امشب از اون شب هاست دیر می گذره . هر کس سرش به کار خودش گرمه .

همیشه دعا می کنم پنج شنبه نشه.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: